Archive for December 17th, 2008

17
Dec
08

Baca blog

” denver baca dop blog yang ? ” dengan intonasi kononnya nak menggoda si kayu ( denver )

” dok, kade2 jor baca klau ada maso. Bakpo? Gapo hok menarik dale blog yang tuh ?”

Eeeeeeee……… betul2 memberi sokongan flora dan fauna. Entah2 dia baca kan, tp tak nak mengaku. Hahahhaha J tak nak tunjuk dia concern….

Denver….. klau betul baca….. tinggal komen ar…… xganah lasum baca tp xkomen…..

 

17
Dec
08

Smart TAG

” sila perlahankan kenderaan, tol dihadapan”

 

A : lorong tunai

I drive perlahan-lahan, menghampiri tol gate dan menghulurkan amaun yang diperlukan…..

Misi : Berjaya menghulurkan amun wang dengan sempurna

 

B : lorong Touch & Go

Xpayah nak cari2 syiling n jadi pengumpul syiling lagi. Swapkan saja… menarik kan?

Misi : banyak yang tidak Berjaya, ada juga yang hampir gagal dan ada juga yang gagal.

Penerangan : ketinggian ada kena mengena dengan topic ni. Disebabkan ketinggian I yang tak berapa nak tinggi membantutkan I untuk menyentuh swap card dengan sempurna. Kadang2 ada landing I yang tak sempurna menyebabkan tangan I gagal menyentuh swap card touch n go. Hampeh……ada beberapa step yang terlibat :

  1. Tukarkan gear kepada mode: P
  2. Bukak lock kereta
  3. Bukak pintu
  4. Swapkan touch n go

Driver2 lain kat belakang I hangin je, sebab terpaksa tunggu lama, tak kurang juga ada yang ketawakan i. serius I Nampak dari cermin belakang

Solution: I kena beli kereta baru sebab ada free gift dapat smart tag.heheehee… tak pun I curi je missymessy punya. Jeolus betul siap dapat smart tag tuh… weh boleh pinjam ke?huhuhuhuhuu…..

17
Dec
08

a bunch of crap!

tak pernah nak berkompromi lansung! hangin betol aku..pagi pagi dah carik gaduh..gile..ingat keje aku pagi pagi carik gaduh ke..siap kata aku tak respek die..apsal lak kena respek?belom kawin ok..ni la yang aku meluat psl laki ni..nak tunjuk kuase tak pasal pasal..

aku tengah membayangkan sambil buat muka bengis kalo die ade depan muke aku skrang ni..

‘aku nak jerit kuat kuat sambil tolak die sekuat hati ke dinding yang ade batu tajam tajam sampai tertutup tutup mata..patu pegang kolar die n angkat die sampai kaki die tak cecah tanah..patu warning dengan nada menjerit-air-liur-tersembur sembur kat muke die..”jangan carik gaduh ngan aku pagi pagi boleh tak?!aku baru lepas makan bekfes tau tak?!patu tolong gaduh depan depan boleh tak?!,aku tak puas hati betol gaduh gune Skype ni!bebel bebel patu offline!ingat aku ape? #%$&%^*^!!!’

ahhhh!laki tak boleh diberi muka sangat..demmit!

p/s: baik korang layan lagu ni..‘The Freshmen by The Verve Pipe’




anda bertuah tersesat ke sini

  • 15,858 manusia
December 2008
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

rama ore baca entry neh

  • None