16
Jun
09

oh-so-lelaki

ok lelaki.. ini ada beberapa tips untuk mengelakkan anda menjadi seorang yang sangat meluat di mata hati saya. oh, kalau bukan pada mata saya pun, mungkin pada mata perempuan-perempuan lain. sila titik beratkan tips ini ya.. untuk masa depan anda juga..

1. tolong berbau wangi. please. sangat penting sampai aku jadikan ia point pertama untuk tips ini. walaupun muka anda mungkin tak sehensem Jack Sparrow, tapi kalau berbau wangi, muka anda secara otomatik telah berubah menjadi seorang Jack Sparrow yang sangat indah. (wah, indah!). aku memang pelik dengan spesis ni. badan berbau pun tak sedar ke? takkan tak perasan. aku pening ok. tak nampak muka aku duk buat muke tahan napas ke? memang *kayu betul. (* pinjam ayat nikuze) ok, Alhamdulillah Mr.X sentiasa berbau wangi. siapa yang terasa, sila beli dan pakai perfume wangi ook. Dashing pun ok ape?

2. tolong jangat tanya soalan yang sama berulang-ulang kali boleh? dengan harapan aku rase ko comel ke? duh.. peleaseee..

3. telinga mesti bersih dari segala kekotoran. aku teliti ok. oh, kuku juga mesti bersih.

4. ok, tips keempat aku belum cipta. pasal sebenarnye aku lebih pentingkan tips no. 1. sekian..

p/s: nikuze kata nak update blog lepas aku update. gile tipu! pilih bulu! lebih pentingkan blog ‘Kelip-Kelip Cinta’! Menci! hahahaha..


0 Responses to “oh-so-lelaki”



  1. Leave a Comment

Leave a comment


anda bertuah tersesat ke sini

  • 15,858 manusia
June 2009
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

rama ore baca entry neh

  • None